Wednesday 11 January 2012

football and glad to see old friends :)

kubala . good midfielder . perak fc


haha , assalammualaikum semua stalker :DD hari neh pukul 4.30petang aku berjaya membangunkan diri aku dari tidur . haha . bukan pemalas weyy . aku just letih jeh semalam . yelah . mula-2 aku plan dengan herry and deli nak jumpa tengok bola dekat STADIUM PERAK jeh . tengok-2 datang pulak si penyebuk wan kk dengan ali . haha .  * gurau bro . and time aku nak kelua dari stadium lepas game tu pun aku jumpa membe lama aku si daniel 'SUDDDDU' . haha . bapak ahh . semua aku terserempak en . best mmg best ah . daniel neh aku dah membe dengan dea lama dah , time aku main bola dulu . tido sesama dulu dengan dia . tranning bola dekat maktab kat kk dulu . perghh . memories-2 . haha :D okay dah setakat tu . cerita pasal bola sepak pulak . apa ape pun aku bangga sebab perak MENANG 1-0 . thanks kepada kubala yg dah score tu . haha . ganu ? anda kalah dulu lah yee . haha :D abes jeh tengok bola , aku ajak membe-2 lama aku tu lepak PESANJUNG . haha . lepak ah sejam dua . chit chat . sembang kencang dua tiga frame . haha . okay , ini hasil dari kami 
muka comel semua . kang ini makan dia .
hahah , mcm babies !











No comments:

Post a Comment