Sunday 23 October 2011

genaplah aku harineh 2hari taktido :D

   
haha , inilah aku  suka buat mende yg pelik-2 . haha . tahan mata dari tido lah . macam-2 . 
pict yg bawah neh pict aku time 23OCT , kul 4a.m . layan maggi kari , perghh , nikmat bhai
dengan sesejuk hujan nyeh , dapat maggi kari panas + pedas  . mmg A ! mcm dapat bini :D
mcm mana sedap dapat bini malam petame , mcm tulah sedap maggi yg aku mkn tu smlm :P



                                                             
                                                                makan maggi pagi-2 buta , HAHA




                         
                                                   muka taktido aku pepagi 23OCT :D






                       sekarang aku tgah type kul 1251a.m 24OCT . haha . seriously mata aku mcm dah 
                        expired , ta larat na angkat . ahah :DD last tido 21OCT . ahaa :DD                                                               

No comments:

Post a Comment