Saturday 29 October 2011

saya REPSY cuba belajar menjadi seorang yang pandai memujuk :D

ASSALAMMUALAIKUM . haha , semalam aku tak tido 2harian . perghh , mata mmg RABAK ah cerita dia kan . balik lepak dgn ali and amin pagi tu , aku terus balik rumah on lappy . on - on jeh lappy terus nampak wallpaper pict MALYANAH NAMAL saya , huu :D . on pulak fb ternampak classmate aku time dekat sekolah rendah dulu online  . MAZERINA MAHAT lah . pagi tu aku share aku punya masalahdgn dia .  dia kawan yg boleh dikatakan baik lah jugak time aku kt sekolah rendah dkt SK GOPENG TAMAN GOPENG BARU dulu . huhuhu .aku share dgn dia pasal aku gaduh dgn SAYANG aku tu . huu :(( pastu aku tanya dia mcm mana nak pujuk gf . cz aku neh BATU sikit . taktahu nak pujuk org . yg aku tahu cakap SORRY jeh . haha :DD 

kau engat kau comel ke maze buat muka mcmtu . kang INI MAKAN DIA . ahaha .


okay neh sorotan im chat aku dekat fb dgn MAZERINA MAHAT :)

repsy : amboi , awal kau online ? sembahyang subuh ke pun ?
mazerina : solat .
repsy : ALLHAMDULLIALLAH . syukur kepada allah :)
mazerina : syukur , kau lagi pelik kenape bangun awal ?
repsy : sebab aku tak tidur :D
mazerina : padanlah . pelik jugak kalau kau awal gini bangun tuk subuh hahahahahahhaahha .
repsy :amboi , perli ke ? haha . aku gaduh ngan awek aku lah maze , tu buat aku lagi takboleh tido . dah seminggu direct aku tak tido malam . :(  tapi gaduh dgn awek aku takde lah seminggu . baru semalam .ehh , sorry tercerita :D
mazerina : takde perli aihh . kau pun nape gaduh dgn die ? ape laa . setel elok sudahh .eleh , saje nak cerita leteww HAHA:D
repsy :  haha , bukan saje nak cerita . tapi kau jeh yg online . aku bgtahu kau lah .aku taktahu nak share dkt sape lah pasal .nanti dea da ta period aku bebaik lah .haha , orang period neh susah ea ? huuu :(
mazerina : haha . lepak laa . aku tak kesah pon .orang period , insecurity die tinggi . mmg jadi sensitif sikit .kau dah lame jadi bf die kene la faham
repsy : huu , thanks-2 . aku tahu tu , cz aku selalu gak tgk mood mak aku tak okay time period :P
 mazerina : welcome , apa gune kawan kalau tak membantu .
repsy : gf kali neh en maze , serious aku cakap nak jaga bebaik weyy .
mazerina :  so , jage lah die baik baik . kalau tgh2 period tu faham faham lah .mmg mood jadi mereng pon .hope jodoh korang sampai :)
repsy : huu , amin ~ aku tahu tu , awek aku tga stress , tambah pulak period . mmg fail ah . huu ~ 
mazerina :  kau cari gadoh pasal ape jeh pun ?
repsy : bukan cari pasal ape pun , aku tersilap sent msg  dekat membe aku budak pmpm kedah . membe tu pun pk lain ah .
mazerina : aku paham perasaan awek kau ! pernah jadi dulu .
   ## dipendek kan cerita , aku tanya maze , mcm mana cara nak pujuk perempuan . * aku ayat awek tahu lah , PUJUK mmg takpandai :DD

repsy : aku try cool kot pasal malya neh .aku try nak buang sume perangai buruk aku , sumpah aku taknak hilang dea . kalau ex aku yg sebelum neh aku coupl tak tersa sgt , tapi dgn dea ...... PERGHHH , lain weyy
serious cakap , dgn malya neh aku takpenah pk nak touch dea langsung .cz pk nak buat bini , tak mcm aku dgn ex yg lepas . huu . coupl dgn malya neh , dea da ubah 2bende buruk pasal aku kott .drastikk gela ~
mazerina :  then jaga die , jangan sakitkan hati dia , jangan buat die pikir kau nak cari awek lain . pada aku la kan.  kau mintak gambar member kau tuh . macam kau tgh mainkan die . err, ni pada aku laa . aku akan rasa macam tuh .
repsy : sumpah weyy , aku takpenah ada feel kat pmpn lain . . hmm , pada kau mcm tu eh ? hmm .. serious aku takda niat sebesa kuman pun nak mainkan dea . SUMPAH ! MALYANAH neh punya 'kick' lain weyy , kau bayangkan , aku yg bole di angapkan kaki pmpn neh dulu-2 , boleh takde feel langsung dekat awek-2 kat plkn dulu . aku asyik engat kat dea jeh . gela lah weyy .
mazerina : pergh . hebat la penangan die . apa sebab kau suke kat die ?
repsy : sebab dia sorang jeh pmpn yg boleh buat aku berubah . tak penah aku feel mcm neh sekali weyy .
mazerina : tahniah ! dia lah CINTA SEJATI kau .
repsy : insya-ALLAH , amin ~
mazerina : so , lepas neh kau kena lah pujuk dia . jangan hilang dia , rugi oh . kau buat la benda sweet2 kat die
repsy : mmg aku nak pujuk dia lah weyy . mende sweet ape weyy ? HILANG dia ? mmg TAK lah .
mazerina : entah misscall 143 kali .
repsy : whao ! banyaknye .
mazerina : entah , aku rasa bende tu sweet . sebab tu buktikan kau bersungguh-sungguh nak dekat dia . ikut kreativiti kau lah kan .
repsy : okay , nanti aku buat . lain dari tu weyy ? SUMPAH aku tak kreativ  weyy . aku taktahu nak pujok weyy .
mazerina : rumah dia dekat mana ?
repsy : amboi , nun jauh dekat shah alam . study jeh dekat UITM sri iskandar .
mazerina : oh . ha , takpun kau hanta mms .
repsy : hanta ape ?
mazerina : pegang kad tules " MAAFKAN SAYA " .
repsy : hee , malu lah weyy . huhu
mazerina : aku suggest jeh .
repsy : tapi aku try kang kalau dea still marah aku . lagi-2 ? kau neh boleh tahan gak jiwang eh maze .
mazerina : hamboih . hotak ! haha , aku cakap dari pengalaman . hahahahaa . takpun kau hantarlah voice sms
repsy : haha , sweet la weyy . voice sms ?
mazerina : hantar lah lagu yg korang suka dengar .
repsy : dea tu bukan nak angkat call , inikan na denga voice sms . bagus-2 sume kau punya suggestion weyy , bangga aku ada membe sekolah rendah cm neh :))


haha , ada lagi kitorang chitchat kan . tapi malas nak bagi tahu semua . haha . tulah ilmu ilmu memujuk yg aku dapat dari membe sekolah rendah aku , si MAZERINA MAHAT . hahaha .

and semalam lepas aku belaja memujuk , aku try practic kan . aku try buat misscall 143kali dkt awek aku . ahhaha . korang nak tahu , aku bejaya mmg bejaya buat misscall tu . tapi taktahu berapa ratus ntah aku buat . lebeh kot . so , misi aku TAK BERJAYA . ahaha , lawak weyy , dengan mata sotimm tak tido 2hari aku buat misscall . sampai telelap kekejap .haha . banggang gela aku . hahaha . inilah yg jadi bila org tak tahu nak memujuk nak memujuk awek . hee . papepun , special thanks to MAZERINA MAHAT . haha. and sekarang aku da okay dgn awek aku , pagi sabtu 29OCT kul 2pagi dea text cakap na gy RAWANG . aku dah terlelap cz mengantuk gela taktido 2harikan . haha .

4 comments:

  1. hai , ade bahan aku nampak ?
    jahat gilos kauu =..=

    btw , thanks for the post :D

    ReplyDelete
  2. haha , dalam memuji mesti ada bahan :D haa

    ReplyDelete
  3. banyak la kau .
    nama aku tu kalau nak eja MAZERINA pon bolehh =..=

    ReplyDelete
  4. haha :DD kau pasal nama pun nak berkira dgn aku en . sedap dah tu :DD

    ReplyDelete