Sunday 25 March 2012

Kenduri Kahwin :)

Hahaha , Assalammualaikum semua . Ya saya Repsy disini :) Nak share pasal hari sabtu yang lepas (24.3.2012) . Ada ape ? Ade ape ? Hahaha . Ada Kenduri Kahwin dekat rumah aku . Hah ? Sape kahwin ? Hahaha , Abg aku yang first tu . Mohammad Afiq Badrul Aziz . Haha . Aku and family aku happy gila sebab kita orang dah dapat seorang lagi ahli keluarga :) Siapakah gerangan orang itu ? Nama dia NurHasrin or panggil manja-2 Kak Nurin :) Hee . Malas nak cakap banyak . Neh aku share sikit certain Picture time Kenduri hari sabtu yang lepas okay :) 



solehah haa . makan tak ingat dunia

Pak Lang ..


Akem  kao nak maken ko golak ? hahaaaa



Mie . My 3rd Brother .




Kak Mars dengan Auqee :)

My Ayahanda the Taiko :D

Cik Misah my auntie with my cousin , Kak Ana

Hahaha , Melepas kan batoh di tangga :)


Trademark Kolam Pancing Udang D'Mesah . Hahah

Cousin , Nurul Gedik

Sesi Bergambar bersama Family sebelah Pengantin Perempuan 
Dan Rakan-2 Abg Pit dari Honda Club .

Dah penat buat kerja Akemm ,  muqti , Amirul pun berkaraoke lah :D

Kutap dengan Bob . Selosai ~

Seorang bapa yang bajet K-PoP . *effizzam.tommy

Demi menjaga hati suami , Isteri beliau terpaksa senyum jugak lah dengan 
aksi Lawak beliau even tak lawak pun :D

Pengantin Samapaiiiiiii ~ hahahaha
Pasangan Raja Sehari :) Mohammad Afiq Badrul Aziz <3 Nurhasrin Abu Hassan

Tak mahu ketinggalan sekali :P

Muka suci , kau takpayah nak serius sangat lah uty :D

Membe-2 aku yang datang dari Tronoh Deli Kacaw , Ery . And membe sekolah aku paling lama Syawal :)

Aku dengan Abg Noami :)





Cek Mek Molek :D






Azim , Nora , Memey , Ali , Yeop :)



Oka itu sahaja dari aku yaa . Terima Kasih dan Datang Lagi :)




                                                                                          
click dekat nama untuk Fb mereka :) Ada yang tiada okay .




No comments:

Post a Comment