Friday, 16 December 2011

hihaaa . tanpa kawan lepak .

mmg agak janggal lah . tapi bole bole lah jugak en , ehh opss . ASSALAMMUALAIKUM . hee . aku dah taktahu lah . aku dah berape lama tak kelua lepak . aku sekarang lebeh suka duduk rumah senyap and kuncikan diri jeh . *dah macam amoi pulak :P tapi tu jeh yg mampu aku buat . tido lewat malam , ehh dah tak malam dah , dah kira pagi . haha . and tido sampai petang . apenakjadi neh repsy . haha . aku pun tak tahu lah . haishh . my life so bored :( but , i have greatest LIGHT . cehh , cakap macam org kl LUMPUR lah . haha . fuck . hee . fyi , sekarang aku dah ta lepak gopeng dah , haha . bukan nak kata aku lepak kl LUPUR eh . tak tak . aku mmg tak lepak langsung . haha . keje aku , malam bejaga , siang tido , petang main takraw pastu tolong mak . and mcm tu jelah aktiviti aku berterusan dari hari ke hari . boring kan . tape lah . sabar jeh dulu . haha . dah lah . malas nak type . bosan . ahha . 

No comments:

Post a Comment