Monday 12 December 2011

melayu dan hasat dengki . inilah masalah bangsa aku sendiri !

1st sekali mesti lah assalammualaikum :) okay korang yg view blog aku neh mesti tau kan ape mood aku sekarang , baca tittle pun da bole agak en . yup aku mmg tengah tak puas hati and benggang neh . kenapa ? mengapa ? sebab adalah satu MELAYU neh dah main ta*K pula dengan family aku . dulu dah buat sekali , stop kejap .  buat balikk , mmg anjeng lah kau neh ! ape motif kau neh ? jangan lah jealous tengok org BERJAYA kalau kau TAKBOLEH BERJAYA ! fuckkyouu ! kau nak apa sebenaya ? dah tua tua pun nak main menda haram neh lagi dekat family aku . kau mg bodoh dan bodoh dan ba*i lah sial . cukup-2 lah nak menganjeng family aku dengan permainan hitam kau tu . tak luak pun family aku lahh . ALLAH MAHA BESAR , dia lah yang memberi rezeki dan dialah yang menyembuhkan segala penyakit . kau sape nak tutup pintu rezeki family aku ? kau sape nak bagi parents aku penyakit . kau neh aku tak tahu lahh . nasib mak aku rahsia kan siapa kau dari aku and adik-beradik aku . mak just bagi aku clue jeh pasal kau . kalau aku tau mmg aku bakar rumah kau . kita sekampung , tapi kau mmg BABI  lahh . aku fuckk gela kau lah . kau engat seronok ke buat mak ayah aku  sakit . heyy si tua yang babi ! aku doa kau cepat mati lah . mmg aku pijak-2 kubur kau . dasar sial ! bila aku fikir balik , kenapa lah ada manusia kat bumi neh yang macam dia yaa ? lebeh baik dia tak dilahirkan dekat sini lah . ya ALLAH ya tuhanKU , kau selamat kan lah keluargaku dari segala anasir-2 jahat dan segala pengaruh syaitan . padamu aku berserah nasib keluargaku . ya ALLAH , berikan kami sekeluarga kekuatan dan keimanan yg teguh . AMIN ~

No comments:

Post a Comment