Saturday 23 June 2012

baru ada line internet -,-

assalammualaikum . yess repsy was here lah kan haha . dua entry yang bawah neh aku dah type lama tapi skrg baru tak busy and ada bband . . and aku sedang 'gembira' dengan keadaan aku sekarang . kini dia tekad dan kuat terus lepaskan aku . sebab aku lebih terok dari semua yang dia penah kenal and aku yang paling kuat cemburu antara kawan lelaki dia . aku terima . asalkan kau gembira M :) kini tiada lagi gelak tawa , tagisan , senyum kau depan mata aku lagi . kau pasti berjaya ! aku doakan . dan untuk pengetahuan kau KALAU kau usha blog aku neh . aku tak jadi continue stdy . biar aku mati dalam hidup aku sendiri . kau pasti gembira . tiada lagi orang yang akan marah dan gaduh dengan kau tiap tiap hari lagi . kau pasti ketemu pasangan kau dalam masa terdekat ini . kau mampu aku tahu . aku  ? biarkan aku terus dengan janji aku ketika 22mac2012 dahulu . maafkan aku tak dapat tunaikan PEMINTAAN PENTING kau itu . biar antara kita dan tuhan saja tahu . DRAMA Repsy tamat samapai sini . kita dah tak dapat lagi me'rempit' lepas neh . sentuhan lembut kau jadi memori aku kelak . salam . kau pasti gembira dengan pasangan baru kau :) AKU BENCI HARAPAN PALSU MANUSIA ~ AKU TAK LAMA .

No comments:

Post a Comment