Saturday 23 June 2012

ceritatera cerita .

asslammualaikum . hoi korang :) harineh aku takde lah nak share ape sangat . actly aku dah lama nak update blog aku neh . tapi aku dah jarang bawak lappy aku neh gy mamak-2 berdekatan . maklum lah , rumah saya takde internet macam awak semua (*mintak simpati jiran bagi password wifi sebenanya ) dah kena potong yang jujurnya :P ada berokband pun semedang jeh hilang semedang jeh kena curi . puih !  haha . aku just nak share pasal life aku sekarang . memandangkan umur aku pun dah 19tahun sekarang neh . aku rasa aku dah lama gila hidup kat dunia sementara neh . aku rasa macam taknak hidup pun ada kadang kala . korang yang baca neh jangan engat aku type atas desakan emosi aku okay . aku type neh dari RASA dan KEINGINAN aku nak type :) kekandang kan , aku rasa hidup aku macam takde tempat nak tuju . aku takpenah ada cita cita yang tetap dari dulu . Haishhh , come on repsy . usia kita semakin meningkat . kau kena teruskan usaha ! peluang datang hanya sekali and aku penah dapatkan benda tu dulu . tapi aku tak manfaatkan peluang yang ada tu betul betul . aku sia siakan peluang yang ada , sekarang aku hidup lah tanpa arah dan tuju . ini mungkin balasan dengan cakap besar aku dekat mak aku dulu kot . atau mungkin cakap 'main-main' yang aku selalu menganjing dekat orang and jadi kenyataan . aku frust dengan kehidupan aku sekarang neh . aku tak tahu apa yang nak aku buat untuk step yang mendatang . family aku tak mungkin support lagi lepas ape yang aku dah "BAGI" dekat dia orang yang dulu tu . ikut rasa hati neh nak jeh aku lari jauh jauh dari kehidupan aku yang takde arah tuju neh . Ya Allah , berikan hambamu ini peluang untuk kali terakhir kalinya lagi . Aku merayu padaMu ya Allah . #Aku kecewa dengan diri aku sendiri :( ! 17june2012 .. - coretan kenangan , sorry lambat publish -

No comments:

Post a Comment