Saturday 23 June 2012

hahaha :P

haishh . tengah aka sedap sedap layan Euro2012 neh , datang pulak mengantok aku . padahal game best neh Spain vs France . Teringat pulak aku tips 'membe' aku time aku kat atas moto tengah bawak dia haritu . ' you minum air mineral , nanti tak ngantok ' . aku pun ape lagi , bedal ah sebotol air SUMMER . tapi sudahnye ngantok gak . huishhhh ~ berair air mata aku neh . sudahnye Euro tah kemana aku tah kemana neh :D saje lah aku sambil tgah type neh aku flasback balik kenangan aku time lepak dengan 'membe' aku dulu . huhu . OVERNITE . alahh , istilah bebudak asrama time sekolah dedulu . lepak tengah tengah malam gitu sampai lebam . haha . 1st time aku kelua overnite dengan 'membe' aku tu . dalah naik moto . haha . nak naik kereta aku tak cukup kaya lagi . so naik jelah ape yang ada kan 'membe' . haha . takpenah penah aku kelua dengan orang memalam buta . dalah jejalan jauh-2 . huuu gilaa kan 'membe' . aku rasa tu jelah chance aku bawak kau kan 'membe' . lepas neh dah tak dah . hoho . tapi aku puas lah jejalan dengan kau 'membe' . even aku bawak kau naik moto pun . dah semua tempat gak ah kat area aku neh aku bawak kau . kira dah katam lah jugak . sampai kampung-2 pun au sebat bawak kau jejalan kan 'membe' . haha . benda bodoh yang aku buat bila dah mati akal bila taktahu nak bawak kau jejalan kan 'membe' . haha . tido kat surau PETRONAS . kahkahkah . sumpah lawak , takpenah terlintas nak tido kat situ pun . hahaha . gila lah dengan kau 'membe' . okay , aku dah tanak kawan kau dah . bye . :P bluekkk ~

No comments:

Post a Comment