Thursday 3 November 2011

FUCKOFF downline !

haha , okay . firstly ASSALAMMUALAIKUM semua . harineh aku saje nak share pasal topic 'rambang mata dengan duit' . aku tadi ada view satu iklan dari membe aku kat fb , " hanya dgn serendah RM100 korang bole dapat pulangan beratus ratus " . * klau btul lah :D




kenape lah ehh , aku tanak lah buruk kan sesape kat sini . tapi aku pelik ah , asal ramai yg tertarik dgn mende mende mcm tu eh . aku kat sini takda niat nak membahan membe2 aku yg terJEBAK dgn mende neh okay . korang semua dah besar panjang , dah boleh berfikir pun kan . tapi ? ? asal korang ramai yg rambang mata bila dapat or usha iklan ilkan mcm tu . err ==" korang yg joint neh , ta pk baik buruk mende neh ke ? aku bukan nak condemm korang .


 tapi aku naik menyampah lah bila denga berita  "OPAH ditipu skim ini itu bla bla bla and whatever" yg cari penyakit nye korang kan , tapi bila dah dapat penyakitnye ? nak mintak tolong sana sini . sesungguhnya kau yg tergolong dalam geng neh ialah org yg buta hati and BODOHH ! kau nak senang bukan dgn cara tu lah kawan , banyak lagi cara lain . jual TAMTAM pun boleh senang kalau betul cara kau org tu . takpayah lah nak downline downline neh . buat semak jeh . and yang dah kaya tapi still gak joint mendalah tu , heyy si KAYA ! kau org tak cukop-2 lagi dgn harta kah ? nak berape banyak lagi harta ? c'mon lah . kau org neh org kaya tak tahu bersyukur dgn pemberian ALLAH s.w.t  ke ? sesudah lah dengan harta kau org tu . syukur dgn apa yg ada lah .senang dah senang dah kau org , NAK apa lagi ? ? pelik aku dgn manusia zaman sekarang neh . korg yg joint mendalah neh pun kebanyakannye pandai-2. tapi , sebab kepandaian korg lah jugak korg jadi TERLEBEH PANDAI ! cuba fikir secara logik lah okay , mana ada duit halal datang kat kita dengan mudah kalau kita tak berusaha . dekat sini dah nampak anasir penipuan . puih ! dkt sini drg cakap sape yg joint downline drg neh senang jeh , just promote jeh downline drg neh . pastu dapat duit . heyy bangsat , mana ada skill nak dapat duit mcm neh . semua tipu lah tipu . and kalau betul lah duit tu korang dapat , HALAL kah duit tu ? boss korang tu datang dari mana ? mcm mana boss korang tu bole dapat duit nak bagi korang ? see , dekat sini kita boleh nampak permainan dea . hanya org BODOH  and KURANG 
SENANG jeh tak akan tertipu dgn DOWNLINE banggang neh , sebab ? sebab drg tak PANDAI mcm korang yg joint neh . korang yg joint neh dah PANDAI and MEMANDAI MANDAI . so kepada sesape yg ada niat nak jadi kaya and banyak duit dgn cara tu , RETINKAN LEE MAT?MINAH oi ~  p/s: ada serangkap pantun aku nak bagi kat bawah neh  .


                                                  naaa naaa naaa ,
                                                  engat lah korang sebelum terkena :) 



No comments:

Post a Comment