Wednesday 23 November 2011

hari malang ke apa neh ?

apeape pun , assalammualikum semua . aku baru balik kerja neh . haa  . permualaan cerita . HELMET KENE REMBAT . mcm best jeh cerita dia . tapi itu hakikat aku dgn alep kene tempuh dari ipoh na balik gopeng . keras ta keras lah cerita dia kan kepala dia . haa . helmet aku yg kena rembat tu , tapi sebagai rider yg disanjungi orang , alep berasa helmet dia lagi HARUS dibagi aku yg pakai . haha . hebat ta hebat lah kan , polis tak berani nak saman aku dgn alip . just say , jalan lah kau orang , kau orang kan CASHIER 'THE STORE' . haha . mcm babi tak ? tak kot . haha . itu lah cerita buletin utama harineh . haha . thanks ALLAH s.w.t kerana selamat kan perjalanan KAMI . insyaallah ada masa lagi kami pulak rembat helmet org . haha . salam saya dari repsy haha . byebye . assalamualaikum .

No comments:

Post a Comment