Saturday 5 November 2011

raya ? yaaa yaaa rayaaa yaaa yaaa :D

jangan persoalkan picture aku neh , neh raya puasa =P


ahaaa , helooo and assalamualikum semua . besok semua umat islam di MALAYSIA akan menyambut hari raya aidiladha . so , happy aidiladha yaa korang :) kat sini aku nak cerita sikit pasal kenangan 1st time aku ekot org kampung aku gy melapah . do you know what is 'melapah' ? okay , aku describe dgn lebih details ya . melapah in english is memotong daging korban or meyiat kulit haiwan korban tu . haha . betul ke penerangan aku tu ? HAHA , salah ke betul lantakkan . haha . 1st time aku melapah lembu korban time tahun lepas . lepas spm ke sebelum spm . aku tak sure sgt . haha . tapi memula tu agak goyangg lutut gak ah cz aku neh segan na tgk darah byk2 , bukan takot okay , cuma SEGAN . haha . then bila aku dah mula melapah tu aku dapat rasakan satu feel yg agak best , syiokk jeh . time tu kalau aku tak silap aku lapah seekor lembu dgn pak tam aku and membe aku ma'ie . haha . best gela experience melapah tu . so tahun neh aku nak joint lagi . yehuuuu ~ aku nak lapah lembu tu sesorang , bia menampak kan yg aku neh TAMAK dan BELAGAK sikit . hahahaha . *bodoh kau repsyy :D pape pun besok raya okay . aku wish kat korang SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :) menghayatilah nilai nilai yang ada . bye and assalamualaikum :) mohammad ariff a.k.a repsyRAYAAAA ~

No comments:

Post a Comment