Saturday 26 November 2011

kerana KAWAN ~


yes , title yg sangat sesuai . okay aku tak kesah aku undurkan diri dalam hubungan aku . sebab aku tak diperlukan lagi dekat dia . dia happy aku happy . yess , mmg aku takde time dea sedih , bosan . aku kan hanya sampah bergerak . haha . sukahati lah . dah tahu aku tak suka kau overnite segala . kau still nak buat . pastu taknak bagi tahu kan . mcm mana perasaan tu kalau kena game . pantat ! aku tak penah menipu dalam hubungan aku . tapi inilah nikmat bagi seorang yg bekas p#@!&* . aku terima semua tu ya allah . couple aku kali neh aku bertekad nak setia and bagi semua masa aku dekat dia . tapi aku gagal ya allah . mungkin inilah balasan nya untuk hambanya yg dimurka . aku reda . aku dah bagi yg terbaik untuk hubungan aku kali ini ya allah . tapi semua nya sia sia . tapi aku tetap berserah padamu ya allah . kau berilah aku kekuatan . aku dah berjanji aku tak akan buat keje sia sia lagi selepas ini ya allah . kau berikan aku kekuatan agar aku terus dengan sikap setia aku ya allah . hambamu benar-2 tidak mahu lagi sikap dan perangai hambamu yg lama ini kembali . ya allah yg maha kuasa lagi maha penyayang lagi maha pengampun , kau buangkan lah segala dendam aku kepada wanita agar hambamu ini tidak berbuat yg melampaui batasa agama dan pergaulan umat muhammad . padamu ku bersujud . baik lah . aku nak buat-2 happy jap . :) :) besok nak kerja pagi lagi . haishh .

No comments:

Post a Comment