Friday 18 November 2011

lama tak update new entry kan .

haha , assalammualaikum , hari neh petang jumaat aku nak update blog pasal pict aku kekecik and pict latest aku . haha 


lain gela kan muka aku time kekecik :D neh muka time umo 3tahun kot . time neh dekat BATU ARANG, RAWANG lagi . huhu . mata sepet tu yg aku suka tu . hee . skrg mata tu dah takde . mate stim jeh tinggal :D

neh masa aku umur 8tahun , hee . dah pindah perak dah time neh . aha . ramping kan aku ? hee . SEKARANG ? lagi ROMPING . haha :DD

KASIH IBU SAMPAI KE SYURGA :')

masa neh badan aku dah naik . time umur 10tahun . huhu . neh time pagi raya , salam mak ayah en . menages aku nyahh =P . picture neh jugak aku kene ranjau sebena nye . abg aku yg first yg snap . haha , babeg kau abg pitt ! haha , tapi inilah kenangan :)



okay sekarang kita tengok perubahan setelah 8-11 tahun . hee 

picture time saya baru bangun tido setelah . 8tahun punya picture selepas picture di atas :)

ade perubahan tak setelah aku buat botox neh ? haha ?

itu sahaja entry terbaru saya . byebye . salam semua yg membaca juga yg stalk :D

.

No comments:

Post a Comment