Sunday 6 November 2011

hasil penyelongkaran aku dekat myspace aku . haha .LIHATLAH ~

neh time performe dekat sekolah dulu , lepas jeh performe neh aku accident . haha . padn muka PONTENG sekolah lagi :DD

kau engat kau comel ke nysa a.k.a awek ez ? haha =P 
kahkahkah , nie mesti zaman kau tak akhil balirgh kang nysa ? haha

satu lagi gambar kitorang performe lagu KAU ILHAMKU :)

aku and hazim . time zaman ponteng sekolah dekat ULU GERUNTUM :D

kaki snap dalam bengek MPV dedulu :) <3

haha , zaman sekolah :)

aku engat amir lahah jeh rambut straight , rupanya ezdihar pun :P

huh , hensome nye rambut straight dea , HAHAHA :D

comel nye awak ezdihar :D

class harapan 2010 :D

abg amir lahah lahhhh :D

zaman kem PKBK :D

ini lah counter strike :D

ali nak bajet mengaja pulak , tangan pun senget :D

perghhh ! , perjuang BANGSA :D

haha , repsy , alie , ji-sung(hazim)

takboleh bla . ape pun takbole :D

haha , bersama geng geng akademi al-quran 

ali, HAHAHA

aku dulu model tiger , yg pasti aku bukan pemabuk . hha
INI MAKAN DIA ~ =P
hahaa , lihat lah anda semua :D

No comments:

Post a Comment