Tuesday 22 November 2011

kaching kjaching .

assalammualaikum ohok ohok ohokk , sorry . batuk kejap . sesejuk memalam neh buat aku terbatuk lah . hee . skrg jam menunjuk kan 12.33am . haha . jadi adik-2 semua boleh lah pegi balik tido yaa . bia abang repsy seorang sahaja dekat cc good start neh , haha . ntah ape datang mimpi aku sanggup sesejuk kelua rumah semata-2 nak online fb aku . tak sangat kot , actl aku nak tengok perKEMBANGAN dunia fb jeh . haha . dah-2 untuk fb tu .sekarang aku nak cerita pasal aku punya KEHIDUPAN BEKERJA . haha . hari hari kedua aku keje kat THE STORE . jadi cashier jeh . tak hebat . orang ta pandai mana boleh kerja GOOD GOOD . haha . maklum lee , awok takde DIPLOMA . kahkahakahak ~ haha . keje neh pressure gak bila customer yg tak paham bahasa and tak sabar neh . nak aje aku lempang lempang . tapi aku sabar , sebab ape adik-2 , abg saba sebab abgkan imam muda . hee :)) neh pun aku baru jeh 2jam balik keje . letih tu ada . mood jeh takda . haha . dah 2hari balik keje pepenat neh mood aku ta okay . biasalah , org penat cari rezeki kan . haha . statment yg membina betul aku neh kan :D haha  . aku tadi byk nak type . tapi da lupa . okay lah . aku nak berfesbuk jap . pastu aku nak balik tido . hp dalah tinggal kat umah neh . talehh nak lelama . hee . okay semua bajet-2 bagus . aku blah dulu . waalaikumsalam :D

No comments:

Post a Comment